• darkblurbg

'Een héle social media strategie? Dat heb ik met mijn bedrijf toch helemaal niet nodig?'

Think again. Eigenlijk zou iedereen die social media inzet als marketing tool; een strategie moeten hebben. En dit hoeft heus geen enorm plan te zijn. Het belangrijkste is, dat je voor ogen houdt wát je precies wilt bereiken met je social media en hoe je dat vervolgens doet. Dit betekent keuzes maken en bij je plan blijven. 

Social media strategie: wat heb je eraan?

Eigenlijk dwingt het schrijven van een strategie je na te denken over een aantal belangrijke zaken:

  • Welke doelstellingen wil je behalen?
  • Wie is je doelgroep?
  • Waar bevindt je doelgroep zich?
  • Wat is de beste tijd om je doelgroep te bereiken?

Heb je dit duidelijk in beeld, dan kun je veel makkelijker bepalen wát je wilt plaatsen, wáár je dat doet en wannéér je dat doet. 

 

Geen idee waar te beginnen of simpelweg te weinig tijd om er eens goed over na te denken? Laat me je helpen.

 

 

 

 

 

> Of bekijk eerst mijn werk