Je hebt een prachtig product of fantastische dienst en dat moet natuurlijk verteld worden. Dus dat doe je dan ook enthousiast op je website. Maar helaas leidt dit nauwelijks tot conversie... Hoe kan dat nou toch, je levert toch goed werk? 

Draai het eens om en kruip in de huid van jouw klanten. Wie is jouw klant eigenlijk? Hij of zij heeft een probleem waar joúw product of dienst de oplossing voor is. Speel dus in op de vraag! Maar hoe dan? Kom je hier niet uit; laat mij dan aan de slag met jouw content.

 

 



Tekstschrijver

 

Wanneer je mij vraagt jouw teksten te schrijven dan:

  • Sluiten die teksten aan op de vragen van jouw klanten
  • Zet ik jouw informatie om in relevante content
  • Is je site prettig leesbaar
  • Hebben alle teksten een duidelijke call-to-action
  • Is je site beter vindbaar in Google




SEO teksten


Om bezoekers jouw content goed te laten vinden, optimaliseer ik je teksten voor zoekmachines. Dit heet SEO (Search Engine Optimalisation). Hoe relevanter je tekst, hoe hoger je positie in de zoekresultaten. Relevant betekent dat je teksten aansluiten op de zoekvraag van je doelgroep. Naast het verwerken van zoekwoorden in je tekst, is de structuur van je website belangrijk voor de vindbaarheid en leesbaarheid. Evenals juist gebruik van tussenkoppen, opsommingen en interne links. Dat neem ik allemaal mee.

Wonderen? Daar kan ik je helaas niet bij helpen. Google is niet dom, dus het volgooien van jouw teksten met zoekwoorden helpt tegenwoordig niet meer. Een goed verhaal wel. En als die staat, ben je al een heel eind!